Google Ads hakusanamainonta
Teen
hakukoneoptimoinnin lisäksi asiakkailleni myös
tuloksellista Google Ads -hakusanamainontaa. Hakusanamainonta tarkoittaa sitä, että käyttäjän googlatessa jollain tietyllä hakusanalla, hänelle esitetään mainos hakutulossivulla. Mainostaja ei maksa mainoksen näkymisestä vielä mitään, vaan ainoastaan siitä, kun joku käyttäjä oikeasti klikkaa itsensä mainoksesta eteenpäin. Hakusanamainonta on helppo ja nopea tapa päästä hakutulossivulle liiketoiminnan kannalta tärkeillä hakusanoilla. Hakusanamainonta on myös varsin hyvin ennustettavissa; klikkihinnoissa ei tapahdu yleensä isoja heilahteluja. Hakusanamainonta kannattaa yhdistääseurantaan, jolloin voidaan mitata hyvin tarkkaan esimerkiksi, että paljonko myyntiä mikäkin mainosryhmä tai hakusana on tuonut. Näiden tietojen perusteella hakukonemainontaa voidaan optimoida jatkuvasti tuottamaan yhä parempia tuloksia. Hoidan tottakai myös Google PMAX-, Display- ja Shopping-kampanjat ja muut Googlen ratkaisut, jotka nähdään parhaaksi ottaa käyttöön. Tarjoamme myös
sisällöntuotanto-palveluita, joten myös laskeutumissivujen, kampanjasivujen jne kokonaistoteutus onnistuu hyvin.
Hakusanamainonta-palvelun hinta ja yhteistyön keskeiset periaatteet:
- Google Ads hakusanamainonta tuntilaskutuksella - palvelun hinta perustuu tehdyn työn määrään – eli hinta
ei suhtaudu kampanjabudjettiin, etkä joudu maksamaan ylimääräistä isollakaan mainosbudjetilla.
- Google Ads -tilin omistajuus on aina
asiakkaalla. Arvokas ajan kanssa rakennettu Ads-kampanja jää asiakkaan omistukseen, vaikka yhteistyö eLuotsin kanssa joskus päättyisi.
- Palvelun irtisanomisaika on
1 kk. Lunastan asiakkaan luottamuksen hyvällä tekemisellä ja sen vuoksi minun kanssa ei tarvitse tehdä kiinteitä pitkäaikaisia sopimuksia.
- Minulta voi tilata myös sekä Google Ads -mainonnan, että
sisällöntuotannon ja
hakukoneoptimoinnin tekemisen. Tämä tuo kaikkeen tekemiseen hyviä synergioita. Lisäksi asiakkaan voidaan sopia kiinteä kuukausittainen työmäärä ja voin painottaa tekemisen määrää aina sille puolelle, jossa on kulloinkin suurimpia tarpeita.
- Hoidan kampanjoiden luomisen ja optimoimisen ajatuksella, kunnolla ja ammattimaisesti.
Olen saanut monen minulle Google Ads-mainonnan hoitamisen vaihtaneen asiakkaan klikkihinnat tippumaan merkittävästi aiempaa pienemmäksi. Minulle Ads-mainonnan siirtämällä säästät todennäköisesti kampanjan hallinnointikuluista ja saat samalla kampanjabudjetilla enemmän kävijöitä sivuille. Mitäs tehdään? Laitetaanko palvelut tilaukseen?
Soita
045-6723499 tai laita sähköpostia
vesa@eluotsi.fi Google Ads ei aina tuota myyntiä siinä määrin, että se olisi kannattavaa. Siksi on tärkeää seurata tuloksia ja optimoida kampanjoita jatkuvasti toimimaan entistä tehokkaammin ja tarkemmin kohdennettuna.
Aiheeseen liittyviä termejä
Ihan vaan tiedoksi, jos nämä on sinulle vielä uutta:
CPC = Cost Per Click. Hakusanamainonnassa (ja monessa muussakin mainonnassa) käytetty hinnoittelumalli, jossa mainostaja maksaa vain jokaisesta mainoksen klikkauksesta – eli mainoksen näkyminen käyttäjälle ei maksa vielä mitään.
SEA = Search Engine Advertising, hakukonemainonta eli hakusanamainonta.
SEO = Search Engine Optimisation, . Hakukoneoptimoinnilla vaikutetaan hakutulossivun orgaanisiin, eli luonnollisiin hakutuloksiin.
SEM = Search Engine Marketing, hakukonemarkkinointi. SEM:in sisään lasketaan kuuluvan niin hakusanamainonta (SEA) kuin myös hakukoneoptimointi (SEO).
Remarketing = Uudelleenmarkkinointi. Mainosten kohdistamista niille käyttäjille, jotka ovat käyneet aiemmin nettisivuillasi. Uudelleenmarkkinointi on kustannustehokas tapa aktivoida niitä käyttäjiä, jotka ovat osoittaneet olevansa kiinnostuneita yrityksesi tuotteista tai palveluista.